Udvid forretningen med Tiffin

Vi er en digital frokostplatform i København, der forbinder arbejdspladser med lokale restauranter.

Hver uge udgiver vi en ny menu med fire forskellige retter fra forskellige restauranter hver dag.

Sana plating food
Sana plating food
Sana plating food

Restauranter på menuen

Restauranter på menuen

Hvordan fungerer det?

1.

Menuen laves

Du giver os en liste med retter, du gerne vil tilbyde, og de dage, du er tilgængelig. Vi skaber ugens menu med en blanding af retter fra forskellige restauranter.


the TIFFIN menu
the TIFFIN menu
the TIFFIN menu
The order platform
The order platform
The order platform

2.

Torsdage modtager du en oversigt over ordrerne til den kommende uge på din egen brugervenlige hjemmeside.

Du modtager ordren ugen før

3.

Dagen før levering leverer vi klistermærker og kasser til maden. På leveringsdagen forbereder du alle de ordrer, du har modtaget for dagen. Vi kommer og afhenter maden omkring kl. 11.


I laver maden, og vi tager os af resten


TIFFIN mascot
background-shape

Hvorfor bruge TIFFIN?

Forøget eksponering og mere salg!

Et større antal ordrer i god tid!

Fri for koordinering og logistik

Vi afhenter ordrerne inden frokost rush

Klar til at sælge jeres retter på Tiffin menuen?

Udfyld formularen, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe til os på
53 52 40 45 eller send os en e-mail på kitchen@tiffin.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

Fill out this form and we’ll get back to you ASAP.
You are also welcome to call us at 53 52 40 45, or send us an email to kitchen@tiffin.dk
We look forward to hearing from you!

Fill out this form and we’ll get back to you ASAP.
You are also welcome to call us at 53 52 40 45, or send us an email to kitchen@tiffin.dk
We look forward to hearing from you!

Nogen spørgsmål?

Hvordan adskiller Tiffin sig fra eksisterende frokostordninger?

Tager Tiffin et gebyr?

Hvilke retter vil I gerne have på Tiffin-menuen?

Hvor store er jeres ordre?

Hvor ofte kan man forvente bestillinger?

Hvordan skal maden pakkes?

Hvornår afhenter I maden?

Skal alt være portionsanrettet i Tiffin bokse?

Jeg vil gerne tilbyde en eller flere retter til jeres menu

Kan vi bruge jeres platform til produktudvikling?

Skal man være på menuen altid?

Hvor lang tid i forvejen har vi jeres bestillinger?

Er det muligt at få ekstra bestillinger i løbet af serverings ugen?

Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål her, kan du altid kontakte os på kitchens@tiffin.dk, så hjælper vi dig meget gerne.